1 Ocak 2018 Pazartesi

ETS 2 ürün anahtarları (bedava)

 Hepinize merhaba ets 2  oynamak için ürün anahtarı almanız gerekmektedir bunu parala alırsınız ama biz size buradan bedavaya ürün anhtarları veriyoruz.bazıları olmaya bilir.hepsini deneyiniz

5N1RY-2ZT8T-UFKS6-X27AT-M2LY2
THWYR-Y553Q-71V7H-L8KLL-4KFXE 3342J-DYJF0-XEA3K-5J0YS-40UFY HKR19-MLUDU-2KC0X-QU17Y-DP65W 7KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ “ETS 2” 1.3.1 Güncelleştirmesi yapanlar için serial key; 5N1RY-2ZT8T-UFKS6-X27AT-M2LY2 (Yeni)
ÖNEMLİ DUYURUUUUUU..........

Lütfen serial girerken İnternet bağlantısını kesin. Oyunu oynarken asla İnternet bağlantısı bağlı olmasın aksi takdirde oyun tekrar demo moda düşüyor. Bizzat yaşadığım için söylüyorum! Eğer yanlışlıkla internet bağlantısını açık unutarak oyuna bağlandınız ve bir süre sonra oyun demo geçti ise yapabileceğiniz tek şey oyunu save dosyaları da dahil tamamen kaldırıp, yeniden kurmanızdır. Save dosyasını yeniden yüklemeye çalışmayı, oyun yine demo olur yoksa!

123 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. aynen hiç biri olmuyo

      Sil
    2. interneti kapattınızmı ona göre oluyo

      Sil
    3. tamam anladık aq olmuyo hepiniz yazmayın amk

      Sil
    4. wifiyi kapatın öyle yapın

      Sil
    5. BAK ŞİMDİ İNTERNETİN AÇIKKEN ANAHTARI KOPYALA OYUNA GİRMEDEN İNTERNETİ KAPA SONRA OYUNA GİR SERİAL KEY İSTEYEN YERDE KOPYALADIĞIN ANAHTAR YAZAR OYUNU ETKİNLEŞTİR DEYİP OYUNUN KEYFİNİ SÜREBİLİRSİN

      Sil
    6. Bilgisayarın internetle bağlantısını kesin hiç bir şekilde internete bağlı olmaması gerekiyo arkadaşlar

      Sil
    7. once kodlardan bırını kopyalayın sonra wıfı veya herhangı baglantıyı kesın sımdılık gecebılırsınız dıyo :) ıyı oyunlar

      Sil
    8. BENDE OLDU TŞK

      Sil
    9. boş yapmayın interneti kapatıcaksınız bilip bilmeden hemen adama çamur atıyonuz

      Sil
  2. teşekkür ederim oldu sağolun

    YanıtlaSil
  3. Nasıl oldu
    Bende olmadı hangi kod girdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lan mal nasıl olmuyo internet balantısını kes

      Sil
    2. gjhehfueyruıewtuıerterıo

      Sil
    3. Bendede olmuyor lutfen yardimci olun

      Sil
    4. En altaki yani yeni yazan yeri yaz

      Sil
  4. allah razı olsun kardes

    YanıtlaSil
  5. slm arkdşlar bn oyunu satın aldim oyuncudan eski surumdu guncelledim oyunu şimdi butun kodlari girdim yasak hatali dior Allah rizasi icin yardim edin neti kestim ole denedim olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski surumunu guncellemissin kendin diyorsun. O zaman sürümü ör 1.32 FILAN ise sürümüne göre anahtar gir.

      Sil
  6. ollmaz diyodum biri almıştır en baştakını seçtim oldulan :D

    Allah razı olsun Eyvallah

    YanıtlaSil
  7. interneti kapatın öyle yazın

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar ürün anahtarı için birde bana yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  9. 1.34 ün ürün anahtarı varmı acaba varsa atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  10. 5N1RY-2ZT8T-UFKS6-X27AT-M2LY2 BU KOD OLUO EN TEPEDE VAR ZATEN

    YanıtlaSil
  11. Canlar yaziyom diyor sonra bakacaz oyunda yazı çıkıyor öyle oluyormu

    YanıtlaSil
  12. oldu su 7KWDE-K9MV0-KFM10-ACJ2Q-HY9KZ harbi

    YanıtlaSil
  13. VERSIYON 1.1.1 E EN BASTAKI OLUYOR EGER GUNCELLERSENIZ AKTIVASYON OLMAZ BU KEYLER 1.35 VE 1.34 ICIN DEGILSIR

    YanıtlaSil
  14. verdiğniz şeyler yanlış çıktı bunlar nasıl bir ürün aanhtarı böyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  15. Oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Knklarim bana en sondaki oldu





    YanıtlaSil
  17. ETS 2 CD Key – Ürün Anahtarları Bedava (2020) linke tıklayarak ücretsiz cd key yani ürün anahtarlarına ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  18. YALANCILARRRRRRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  19. interneti kaptımda oluyo cok sagolun

    YanıtlaSil
  20. Şimdi oyunda deneme sürümünün sonu demiyecek demi

    YanıtlaSil
  21. ürün anahtarı yazdıktan sonra interneti kapatıp etkinleştiriyorum oluyor ama internet açık olsa yasak felan birşeyler diyor o nasıl ollacak

    YanıtlaSil
  22. Oluyor ne olmaması siz ne bilirsiniz ets den

    YanıtlaSil
  23. interneti kapatınca olmuyo salak mısınız daha sonra internete bağlayıp deneyin diyo olmuyo hiç biri mallar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi Allah razı olsun oldu giremeyenler İnterneti kapatın

      Sil
    2. Eger olmuyorsa senin alette sorun var ben denedim bende oldu ya sen yapamıyon ya da senin alette bisey var

      Sil
    3. Kopyalayın sonra İnterneti kapatıp oyuna girince o zaten oraya yazmış oluyor bu yöntemi yaparak bi daha deneyin siz yanlış yapıyorsunuz

      Sil
  24. bende 3 farklı bilgisayara yükledim hepsindede çalıştı

    YanıtlaSil
  25. abi son sürümün ürün anhtarlarınıda verirmisin

    YanıtlaSil
  26. NASIL ANTAR ŞİFİR SİNİ AIBİRMİYİZ

    YanıtlaSil
  27. BEYLER BEN ANLADIM OYUNUN DEMOSUNU İDİRİP AÇIP KODU YAPIŞTIRIP DENEYİN

    YanıtlaSil
  28. 5N1RY-2ZT8T-UFKS6-X27AT-M2LY2 bu oluyo

    YanıtlaSil
  29. intterneti kaptın kodu yazın olur ben cok yaptım

    YanıtlaSil
  30. güvenin bana knklarım

    YanıtlaSil